На допомогу батькам

Ведення зошитів (пам'ятка)



Загальні: 
Зошити повинні бути обкладені.
Усі записи ведуться чисто та охайно.
Писати акуратно і розбірливо.
Записувати дату виконання роботи                           (число та місяць ).
Зазначати номер вправи або вид роботи, що виконується.
Дописувати зошити до кінця.

Математика
Усі записи роблять ручкою, а креслення – олівцем.
Усі виправлення роблять ручкою.
Кожну цифру, знак і літеру записують в окремій клітинці.
Відстань між класною та домашньою роботою 4 клітинки.
Відстань між стовпчиками прикладів 3 клітинки.
Відстань між записами роботи 1 клітинка.
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
Номер прикладів НЕ ЗАПИСУЄМО.
Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка
8 листопада
Класна робота
Задача 231

Українська мова
Між класною та домашньою роботою пропускають 1 рядок.
Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка
8 листопада
Домашня робота
Вправа 23
Дотримуйтеся однакових інтервалів між словами.
Дописуйте рядок до кінця .
Не виходьте за поля.
Виправлення роблять ручкою.
Літеру перекреслюють навкіс (справа наліво) і замість неї зверху пишуть потрібну літеру.
Слово, словосполучення, речення слід закреслити тонкою горизонтальною лінією (в дужки НЕ БЕРЕМО).
Класні та домашні роботи НЕ ПЕРЕПИСУЮТЬСЯ
.
Неправильно написані літери та з’єднання, що є на полях, прописуються під час виконання домашніх завдань.

ВИКОНУЄМО ЗВУКОВИЙ АНАЛІЗ СЛОВА – ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Виконуємо звуковий аналіз слова
Діти навчилися ділити слово на склади, звуки. Тепер засвоюють звуковий аналіз слів. Тому для успішного виконання домашніх завдань з дітьми вам потрібно знати слідуюче:
1. Вимовляйте слово чітко, проспівуючи й визначте голосні звуки по порядку (наприклад:
миска – мииис – кааа, голосні звуки – [и], [а]). Не вставляйте між голосними додатково сполучник і – це може запутати дитину (наприклад: вази – не [а] і [и], а просто [а], [и]). Одночасно спитайте, скільки складів й повторіть правило: скільки в слові голосних, стільки ж і складів.
2. Виділіть перший звук (назвати його не [ве] ,а [в], не [зе], а [з]).
3. Виділіть всі послідуючі звуки, чітко їх називаючи (якщо є м’який знак, то вимовляти потрібно м’яко, а не твердо, наприклад: ліс, перший звук [ль], а не [л].
4. По мірі назви звуків викладайте позначення кожного звуку (голосний – позначається кружечком – О, твердий приголосний – одна рисочка, м’який приголосний дві рисочки =.
мак   — О —
сало   — О — О
хліб   —  = О —
 Пам’ятайте: одна й та ж  сама буква може позначати два різних звуки – твердий і м’який. Наприклад: дим- дім, лоб-льох.
- У парах слів буквене позначення однакове – д, л а звукове різне ([д – дь], [л-ль]);
- В українській мові налічується 10 м’яких приголосних звуків: [дь], [зь], [нь], [рь], [сь], [ть], [ць], [дзь], [йь], [ль];
- Решта звуків – тверді;
- Звук [й] – тільки м’який;
- Звуки [ч], [щ] – тільки тверді;
- Звук [щ] завжди позначає два звуки [шч];
- В системі голосних в українській мові є  6 звуків: [а], [о], [у], [е], [и], [і]. На письмі вони позначаються буквами: о, у, е, и, і, я, ю, є, ї;
- Букви я, ю, є на початку та в середині слова, після голосного в кінці слова позначають два звуки ([й]+[а]= [я], [й]+[у]= [ю], [й]+[е] =[є]). Наприклад: яма (йама) ,юшка (йушка), єнот (йенот), їжак (йіжак), маєток (майеток);
- Буква ї завжди позначає 2 звуки: їм (йім), напоїв (напойів);

 ПОДВІЙНЕ ЗНАЧЕННЯ БУКВ Я, Ю, Є, Ї, МОЖНА ПОКАЗАТИ СХЕМАТИЧНО:

Виконуємо звуковий аналіз слова
 - М’якість приголосних позначається ще буквою і та м’яким знаком, який окремого звуку не позначає. Наприклад: ліс (льіс), кіт (кьіт), сім (сьім), сіль (сьіль), льох (льох).
 6. Приступайте до викладання слів буквами( слова тільки з тими буквами, які діти вже вивчили).
7. Якщо дитина пропустила якісь букви, не вказуйте зразу на них, дайте спочатку їй самій знайти помилку.
8. Обов’язково похваліть дитину, порадійте її успіху.

Немає коментарів:

Дописати коментар